Kanintag

Hittade denna tagen och tänkte why not, så vi kör! :D

 

1. Hur ofta klippet du klorna?   

2. Hur många borstar har du? 

Så många som jag behöver haha, nejmen 6 kanske?

3. Hur ofta storstäder du buren? 

Varannan vecka hos de renligare ninisarna och varje vecka hos skitkaninerna.

4. Hur många kaniner har du haft under din ”kanintid”? Dags o tänka hmm, Molly, Sötnos, Mini, Ally, Leya, Blue och Kakan, hoppas jag fick med alla nu haha.

5. Hoppning/Utställning?

Hoppning verkar vara min grej.

 

6. Vill du ha en till kanin, isåfall vad?

En hermelinhona hade jag velat ha men är osäker på ifall jag kommer hinna med o utbilda en till.

7. Vilken sele föredrar du mest? 

Bröst och H sele.

8. Favoritfärg  och teckning på kaniner? 

Är väldigt svag för grå kaniner och vita är ju fruktansvärt fina!

9. Favoritras? 

Lejonhuvade!

10. Hur gammal är din kanin? 

Leya: 2 och ½

Blue Snart 1 år.

Kakan: Snart ett år.

Ally: 1 och ½

11. Vilken färg/teckning är de?

Leya: Chinchilla

Blue: Blå Wiener.

Kakan: Svart/vit brookad (?)

Ally: Blå

12. Hur ser buren ut? 

Har flera burar, kan göra ett inlägg om alla!

13. Har de en hage, isåfall hur stor ungefär?

14. Vilken sele använder du till din kanin? 

Det beror på vad som passar de.

15. Vilken mat får de och hur mycket?

Selective,  Havre och Kanin/Marsvins pellets.

Beror helt på vem.

 

16. Hur aktiverar du dina kaniner? 

Hage, skog och hoppning.

17. Hur ofta aktiverar du dina kaniner? 

Varje dag.

18. Din favorit aktivering?

Hoppning.

 

Usch vad jobbigt det var haha.

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se