Princess Leya

 
Namn:  Princess Leya
Kallas: Leya
Ras: Lejonhuvad Dvärgvädur
Färg: Chinchilla
Kastrerad: Nej
Härstamningsbevis/stamtavla: Ja 
Inriktning: Hoppning
Kullar: -
 

 


Leya är en av de mysigaste kaninerna jag någonsin träffat.
Leya kommer ifrån djurmagazinet, jag ångrar att jag valde att stödja deras avel/produktion men en mysigare kanin hade jag inte kunnat få.
 
Inom hoppningen så är hon extremt snabb, stabil och hindersökande. En traktor kan köra brevid banan, hon bryr sig inte. Just nu så för min kompis Anna henne på tävlingar men jag tränar henne ibland då Leya kan bli helt urtjurig helt plötsligt och då behöver hon någon som kan säga till.
 
Leya är lite feg när man går på promenad, hon gillar inte att gå först utan vill helst ha en annan kanin framför sig.
 
Leya har inte alltid varit supersocial, när jag fick henne var hon en mardröm, hon var osocial och sur av sig.
Men med lite kärlek och omsorg är hon förvandlad till min drömkanin.
 
Leya är född den 25 april 2013 och är därför inte en ungkanin längre. Jag önskar verkligen att vi debuterat tidigare då Leya har varit duktig inom hoppning sen hon var liten.
 
Leya är helt klart en speciell kanin, som jag aldrig, aldrig , aldrig kommer att glömma. Världens finaste kanin som jag älskar så sjukt mycket.
 
 

 















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se