Hemma!

Igår kom jag hem, som jag längtat. Har fått öroninflammantion och är lite snurrig i huvudet så vet inte hur detta inlägget blir. 
Hopptränade B, L och K idag. Jag och Anna körde tävling med L och B. Jag hade Blue och Leya Anna.
Leya vann alla gånger, min duktiga tjej. Leya slog även sitt hopprekord!! Vi får inte glömma att Blå har hoppat mycket mindre än Leya och har mycket mindre muskler. Kakan var superfin hon också!
Ally verkar ha fått ett höstrå i ögat så det varar så ska ringa vet imorgon.
 
En annan rolig sak är att vi kanske får en till kanin snart, mer info om det kommer snart!
Kakan hoppar idag:

https://www.instagram.com/p/BBNRmVntCoG/?taken-by=hoppkaniner












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se