Youtubekanal

Hej.
Alltså jag pallar inte, hela selnlägget är raderat. Why just me?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, vi kanske kan prata om min youtubekanal?
Yes, vi kör på de!

Jag "har" en youtube kanal vid namn Emilias Kaniner alias Bunny Planet. Just nu så ligger ingen video uppe där men så fort jag kommer hem ska jag spela in flera videos. En presentionsvideo till & börja med tänkte jag, där jag berättar allmänt om dem osv. En hur de bor, kaninstugan mm. Mina selar måste vi ju ta. En morgon/kvälls fordring. Vloggar från vanliga dagar ( Saknar detta hos andra ) med kaninerna.
Har en massa idéer och tror att detta kommer blir superbra, jag kommer att satsa till 100% på den och försöka att uppfylla alla era krav. Jag har en hyfsat bra kamera så det ska nog bli toppen!
Klart om youtubekanalen nu, det kommer bli sååå bra och såå kul! 🙈
Nu så ska jag äta, klockan är 19.13 här i Mexico. Ha det bäst bloggläsare! ❤️

 

 

Foto: Anna my friend from Monday












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se